مرتضی پاشایی
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 24 آبان 1393برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : سعیده جون

فوت خواننده محبوب دلها مرحوم مرتضی پاشایی رابه تمام هموطنان ودوستداران ایشان تسلیت عرض مینمایم



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت16:09---19 آذر 1393
فداكاری در دو مورد خوب است : اول: تنها راه باقی مانده باشد و از هیچ راه دیگری غیر از جانفشانی نتوان به هدف مورد نظر دست یافت. دوم: بدانیم دیگران با این فداكاری خوشبخت خواهند شد.

مائده
ساعت17:52---11 آذر 1393
چو قلب شب تاریک تنهایی هایمدوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم


minaf
ساعت19:54---4 آذر 1393
خدا بیامرزتش

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:28---4 آذر 1393
یه زمانی هم یکی از بزرگترین دغدغه هامون خفه کردن صدای دایل آپ نصفه شب بود !!!

تانیا
ساعت19:03---4 آذر 1393
جای تأسف است که ما برای شاد بودن بهانه ای می خواهیم، ولی برای غمگین بودن نیاز به هیچ بهانه ای نداریم و گاهی بی دلیل غمگین میشویم

تانیا
ساعت19:03---4 آذر 1393
سخت ترين قسمت زندگي اونجاست
كه ميفهمى واسه كسى كه تموم زندگيت بوده، فقط يه رهگذر بودى
اينجا همه رهگذرند، سفر بسلامت


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:45---4 آذر 1393
ديده شده معتادهاي به اينترنت وقتي حوصله شان سر مي رفت
دسته جمعي با هم آواز مي خواندند:
کفتر کاکل به سر. "wi-fi " ....
اين message از من ببر "wi-fi" ....


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:31---4 آذر 1393
گوسفندو بستم به درخت یکی از دخترای فامیل میگه چرا بستیش؟
میگم واسه اینکه نره،
میگه اگه ماده بود نمیبستی؟
وطنم پاره تنم!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:28---4 آذر 1393
رفیقم آلان اس داده پایه ای بریم تو پارک یه کم بدویم؟؟

دیوونه نمیدونه من روزنامه ورزشی میخونم نفسم بند میاد...!!


saeedsingle
ساعت16:26---4 آذر 1393
اختیار دارین سعیده خانوم
قالبتونم خوشکله راستی

پاسخ:ممنون


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:22---4 آذر 1393
گاهی آدم نادانسته دنبال چیزی می رود
وقتی آنرا پیدا نمی کند
اصلا خود را گم شده احساس می کند …

{ بزرگ علوی }


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:19---4 آذر 1393
در عجبم!
از مردمی که خود زیر شلاق ظلم وستم زندگی میکنند…!
اما برای حسینی که آزاده زندگی کرد میگریند…!
افسوس که به جای افکارش، زخمهای تنش را نشانمان دادند…!
و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند…
.
( دکتر علی شریعتی)


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:16---4 آذر 1393
این روزها که می‌گذرد، هر روز
احساس می‌کنم که کسی در باد
فریاد می‌زند
احساس می‌کنم که مرا
از عمق جاده‌های مه‌آلود
یک آشنای دور صدا می‌زند
آهنگ آشنای صدای او
مثل عبور نور
مثل عبور نوروز
مثل صدای آمدن روز است


saeedsingle
ساعت13:38---2 آذر 1393
سلام خوش مرام
آپم

پاسخ:سلام واقعا معذرت میخوام


saeedsingle
ساعت14:57---1 آذر 1393

پاسخ:واقعا گریه اوره


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:00---28 آبان 1393
פֿـیلے از آدما تابلو ان..
ولے ارزش هنرے ندارن!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:58---28 آبان 1393
به بعضیام باس گفت:
ببخشید که ◀فــــهم▶ ما در حد ◀نفهـــــمی▶ شما نیســـ ..!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:52---28 آبان 1393
به بعضیا باس گفت :
برو عقب عزیــــــزِ من !
من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،
شما که جـــــای خود داری !


مائده
ساعت22:25---26 آبان 1393

فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !


مائده
ساعت22:24---26 آبان 1393
امروز را براي ابراز احساس به عزيزانت غنمينت بشمار شايد فردا احساس باشد اما عزيزي نباشد

pari3a
ساعت15:31---26 آبان 1393
به خداحافظي تلخ تو سوگند نشد

كه تو رفتي و دلم ثانيه اي بند نشد

لب تو ميوه ي ممنوعه ولي لبهايم

هرچه از طعم لب سرخ تو دل كند نشد

با چراغي همه جا گشتم و گشتم در شهر

هيچكس، هيجكس به تو مانند نشد

هر كس در دل من جاي خودش را دارد

جانشين تو در اين سينه خداوند نشد

خواستند از تو بگويند شبي شاعر ها

عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد


مرتضی همیشه بیادت هستم... زود رفتی... اونایی که با آهنگات عاشق شدنو تنها گذاشتی... مرگ مرتضی جون تسلیت...


مونا و محمد
ساعت12:57---26 آبان 1393
تسلیت میگم با رفتنش داغونمون کرد

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:04---25 آبان 1393
خدا تنها کسی هست که تو رو به خاطر خودت می خواد



¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:03---25 آبان 1393
بارالها……………برایم بالا رفتن از پله های ایمان را با عنایتت اسان کناز گناهم در ارام پیمودنشان بگذرگر هنگام امدن بسویت لغزشی داشتمتو دستم گیر که انسانمو لغزش پذیربارالها…فانوسروشنت را در مسیرم همواره روشن نگه دارکه بی نور ایمانت من در تاریکی و در ماندگیم

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:01---25 آبان 1393
پشت هر کوه بلند, سبزه زازیست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی میخواند, که خدا هست, دگر غصه چرا؟ آرزو دارم؛ خورشید رهایت نکند, و غم و غصه صدایت نکند…..

تانیا
ساعت22:40---24 آبان 1393
روحش شاد یادش گرامی.......

minaf
ساعت19:11---24 آبان 1393
سعیده منم تسلیت میگم ، وب هر کدوم از دوستام که میرم همه ناراحتند ، خیلی خیلی ناراحتم ، بغض از وقتی که شنیدم تو گلومه ، کاش همش ی خواب بود.....

̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت18:34---24 آبان 1393


●● هی غریبه...



●● شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان



●●رنگ سیاه به مرد من خیلی می آید



●●بند کراواتش را خودت سفت کن



●●این کار را دوست دارد



●● وقتی دستانت را میگیرد



●● خودت را در آغوش او بیانداز



●● با این کار احساس آرامش میکند



●●زحمت تاج عروس را نکش



●● سلیقه اش را خوب میدانم،برایت گرفته است



●● خلاصه کنم غریبه



●● جان تو و جان مرد من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>